نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در بندرعباس توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بندرعباس پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بندرعباس می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در بندرعباس

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در بندرعباس

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از بندرعباس خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در بندرعباس

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در بندرعباس بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

آیا در شهری مثل بندرعباس باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در بندرعباس اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در بندرعباس

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در بندرعباس می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در بندرعباس نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بندرعباس

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با معیارهای انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند.

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در بندرعباس

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در بندرعباس و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در بندرعباس را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در بندرعباس گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بندرعباس می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از آذربایجان شرقی خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل آذربایجان شرقی باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات مهم قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه های ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای بهترین زمان برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از آذربایجان شرقی خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل آذربایجان شرقی باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات مهم قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه های ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای بهترین زمان برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از آذربایجان شرقی خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل آذربایجان شرقی باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات مهم قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه های ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای بهترین زمان برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در آذربایجان شرقی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در همدان توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در همدان پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در همدان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در همدان

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در همدان

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از همدان خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در همدان

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در همدان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل همدان باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در همدان اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در همدان

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در همدان می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در همدان نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات مهم قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در همدان

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه های ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای بهترین زمان برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در همدان

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در همدان و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در همدان را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در همدان گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در همدان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در بوشهر توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بوشهر پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بوشهر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در بوشهر

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در بوشهر

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از بوشهر خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در بوشهر

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در بوشهر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل بوشهر باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در بوشهر اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در بوشهر

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در بوشهر می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در بوشهر نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات مهم قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بوشهر

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه های ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای بهترین زمان برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در بوشهر

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در بوشهر و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در بوشهر را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در بوشهر گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بوشهر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در بیرجند توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بیرجند پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بیرجند می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در بیرجند

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در بیرجند

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از بیرجند خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در بیرجند

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در بیرجند بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل بیرجند باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در بیرجند اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در بیرجند

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در بیرجند می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در بیرجند نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات مهم قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بیرجند

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه های ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای بهترین زمان برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در بیرجند

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در بیرجند و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در بیرجند را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در بیرجند گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بیرجند می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در خراسان رضوی توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

 

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در خراسان رضوی پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در خراسان رضوی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در خراسان رضوی

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در خراسان رضوی

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از خراسان رضوی خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در خراسان رضوی

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در خراسان رضوی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

آیا در شهری مثل خراسان رضوی باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در خراسان رضوی اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در خراسان رضوی

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در خراسان رضوی می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در خراسان رضوی نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در خراسان رضوی

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با معیارهای انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند.

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در خراسان رضوی

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در خراسان رضوی و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در خراسان رضوی را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در خراسان رضوی گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در خراسان رضوی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در تبریز توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در تبریز پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در تبریز می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در تبریز

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در تبریز

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از تبریز خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در تبریز

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در تبریز بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل تبریز باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در تبریز اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در تبریز

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در تبریز می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در تبریز نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در تبریز

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با معیارهای انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در تبریز

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در تبریز و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در تبریز را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در تبریز گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در تبریز می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

مشاوره قبل ازدواج در بجنورد توسط چه کسانی ارائه می شود؟ در این مراکز چه خدماتی به زوجین باید ارائه شود؟ مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان حرفه‌ای در حیطه زوج و خانواده ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره، روانشناس به طرفین کمک می‌کند تا به شناخت بیشتری در مورد خود و دیگری دست پیدا کنند و با بررسی ملاک‌هایی که در مورد ازدواج دارند، واقع بینانه‌تر در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

در ادامه این مقاله برای رفاه حال شما به معرفی بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بجنورد پرداخته‌ایم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از متخصصان حاذق در پایتخت از هر جایی در کشور تنها با یک تماس به صورت تلفنی و یا انلاین خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بجنورد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع:  مشاوره ازدواج در بجنورد

لیست بهترین متخصصان روانشناسی حوزه مشاوره قبل ازدواج در بجنورد

در این قسمت به معرفی متخصصان حوزه مشاوره قبل ازدواج در مجموعه ذهن نو می پردازیم. شما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از بجنورد خدمات مشاوره دریافت نمایید.

  • جناب آقای دکتر مسعود تندرو (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکار خانم پرستو کوکبی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم الهام ضیاء (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)
  • سرکارخانم مه تا پاکباز (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی)
  • سرکار خانم سارا فرجی (کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده)
  • سرکار خانم دکتر پلنگانی (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه)
  • سرکارخانم بدیعیان (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی)

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج

مشاوره ازدواج در بجنورد

این روزها استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج در بجنورد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دیگر زنان و مردان می‌دانند که انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم گیری بر آینده و خانواده شان بگذارد. یکی از مهم ترین پارامترها در ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج آن هم از کسی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. مجموعه مشاوره روانشناسی ذهن نو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از بهترین و مجرب ترین متخصصان ازدواج در ایران مشاوره دریافت کنید.

مشاوره های جامع ازدواج این مجموعه شامل بررسی خصوصیات شخصیتی، انجام تست های سلامت روان و شخصیت، مصاحبه با طرفین، سنجش میزان موفقیت ازدواج، نیازهای جسمی و روانی، میزان استقلال، مهارت های زندگی و…. می شود. برای آن که به اهمیت این مسائل پی ببرید، حتما مقاله روانشناسی ازدواج را بخوانید.

 

آیا در شهری مثل بجنورد باز هم باید مشاوره ازدواج بگیرم؟

خیلی از دختران و پسران می‌گویند که همسر آینده شان را به واسطه های مختلف می‌شناسند و به درستی این ازدواج هیچ شکی ندارند. برای اطمینان سوال‌های زیر را از خود و همسر آینده تان بپرسید. برای آشنایی با مراحل ازدواج کلیک کنید.

آیا او اولین کسی است که برای ازدواج در نظر گرفته اید؟

آیا در سن پایین می‌خواهید ازدواج کنید؟ یا بر عکس دیر به فکر ازدواج افتاده اید؟

آیافکر می کنید که می توانید همسر آینده تان را آن طور که خودتان می خواهید تغییر دهید؟

آیا نسبت به گذشته او یا خودتان ابهاماتی وجود دارد؟

آیا شما و همسرتان می‌توانید در سختی های زندگی در کنار هم از پس مشکلات بر بیایید؟

آیااو تنها کسی است که می تواند شما را خوشبخت کند؟

آیا این ازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه تان است؟

آیا فکر می کنید با این ازدواج همه مسائل زندگی حل شده و دیگر نیازی به سختی کشیدن ندارید؟

آیانیازها و خواسته های همسر آینده تان را می شناسید؟

آیا شما یا همسر آینده تان ازدواج را فقط برای رفع نیازهای جنسی می خواهید؟

آیا شما و همسر آینده تان وابستگی مالی به خانواده دارد؟

آیاشما یا همسر آینده تان در تصمیم گیری یا انجام کارها نیاز به تایید خانواده دارید؟

آیا مهارت کافی برای برخورد با دخالت خانواده ها را دارید؟

آیا شما یا همسر آینده تان با خانواده خود مشکلات حل نشده ای دارید؟

آیاتعریف از ازدواج برای خود دارید؟

اگر حداقل به 3 سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، متخصصان توصیه می‌کنند که حتما برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج در بجنورد اقدام نمایید. بی توجهی به این مسائل باعث می‌شود که در آینده ای نه چندان دور با عواقب آن روبرو بشوید. برای آشنایی با مهارت های لازم برای ازدواج کلیک کنید.

تاثیر مشاوره ازدواج در بجنورد

برای آن که بتوانید در مورد تاثیر مشاوره های ازدواج، نتیجه گیری کنیم باید به جای تکیه بر حرف‌های اطرافیان به آمارها اطمینان نمایید. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه فردوس‌مشهد، بیش از 70 درصد کسانی که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کرده اند، توانسته اند یک ازدواج موفق داشته باشند. به عبارتی بعد از ده سال پیگیری زوج های شرکت کننده در این تحقیق، مشخص شد که مشاوره های ازدواج می‌توانند تاثیری زیادی در کاهش احتمال طلاق و سایر مشکلات ازدواج داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی نتیجه بهتری از مشاوره ازدواج در بجنورد می گیرند؟

طبق بررسی ها مشخص شد که عواملی وجود دارد که می‌تواند تاثیر جلسه های مشاوره ازدواج را بیشتر کند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1- باور زن و مرد به اهمیت جلسات

2- زوج هایی که توانایی پذیرش عیب ها و آمادگی تغییر را دارند

3- زن و مردهایی که به حضور در جلسات مشاوره اهمیت داده و به صحبت های طی جلسه فکر می کنند.

4- زوج هایی که به هم علاقه دارند

5- زن و یا مردی که به توصیه های مشاور ازدواج عمل می کنند.

6- زن و مردی که صادقانه مسائل اش را در جلسه بیان می کند

چه کسانی نمی توانند از جلسه های مشاوره ازدواج در بجنورد نتیجه بگیرند؟

برای افزایش میزان اثربخشی جلسات مشاوره ازدواج، باید عواملی که مانع از نتیجه بخشی می شدند را پیدا می‌کردیم. محققان بعد از بررسی های مختلف متوجه شدند که عوامل زیر باعث کاهش نتیجه بخش بودن جلسه های مشاوره ازدواج می شوند.

_ زوج هایی که حداقل یکی از آن ها سابقه طلاق دارد

_ زوج هایی که مدت ها مشکلات شان را پشت گوش انداخته و برای حل آن ها مراجعه نکرده اند

_ زن و مرد هایی که باور به تغییر ندارند و دائما از روش های ناپخته برای حل مسائل استفاده می کنند

_ زن یا مردی که دچار بیماریهایی مثل اختلالات شخصیت یا یکی از انواع اعتیاد باشد

برای آشنایی با انواع سوالات قبل از ازدواج کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مراکز مشاوره ازدواج در بجنورد

برای اینکه بتوانید مرکز مشاوره قابل اعتمادی را برای مشاوره ازدواج انتخاب نمایید، در نظر گرفتن چند ملاک مهم می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک نماید. ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ملاک‌ها اشاره کرده ایم. برای آشنایی با معیارهای انتخاب همسر کلیک کنید.

1- برخورداری از متخصصین حرفه ای  

یک مرکز مشاوره معتبر تلاش می‌کند از متخصصین حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج کمک بگیرد. روانشناسان بالینی در گرایش خانواده و سایر روانشناسانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و در حوزه زوج درمانی فعالیت می‌کنند، از جمله متخصصینی هستند که می‌توانند به ارائه خدمات مشاوره ازدواج بپردازند. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، انگیزه ازدواج طرفین است.

2- داشتن مجوز رسمی برای فعالیت

مراکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد مراکزی هستند که از نهادهای رسمی دارای مجوز فعالیت هستند. در کشور ما دو نهاد سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی نهادهایی هستند که مجوز فعالیت را برای مراکز مشاوره عمومی و تخصصی صادر می‌کنند. 

حتما درباره معایب و مزایای رابطه قبل ازدواج بخوانید.

3- انعطاف پذیری در ارائه خدمات

امروزه مراکز مشاوره تلاش می کنند تا برای رفاه حال مراجعان انعطاف پذیری بیشتری در ارائه خدمات خود به خرج دهند. از همین رو بسیاری از آن ها علاوه بر مشاوره حضوری، امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم می کنند. این مسئله به افراد کمک می کند تا از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

برای اطلاع از شرایط لازم برای ازدواج مجدد کلیک کنید.

آدرس مراکز مشاوره ازدواج در بجنورد

1- مشاوره روانشناسی ذهن نو _ 02191002360

2- مشاوره روانشناسی آواژه – 02166419012

سخن آخر

مشاوره ازدواج در بجنورد و یا هر شهر دیگری برای زوج ها لازم و ضروری است. شما در حال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی تان هستید. تصمیم گیری درباره این انتخاب کار راحتی نیست. با توجه به بالا رفتن آمارهای ازدواج متخصصان حوزه سلامت روان و جامعه شناسان، انجام مشاوره های پیش از ازدواج را برای همه گروه های سنی ضروری می دانند. شما اگر امکانات لاز برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج در بجنورد را ندارید، کافی است از طریق شماره های درج شده با مجموعه ذهن نو تماس بگیرید.

تمامی خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین قابل ارائه است. بسیاری از کسانی که به دنبال مراکز مشاوره ازدواج در بجنورد گشته اند، به دلیل نبود متخصص ازدواج از این خدمات بی بهره مانده اند. به همین منظور مجموعه ذهن نو این امکان را فراهم نموده تا شما از هر منطقه و ناحیه ای بتوانید به برترین متخصصان خانواده و ازدواج دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره قبل ازدواج در بجنورد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت انفرادی برای مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟

بله، جلسات مشاوره ازدواج می توانند به صورت انفرادی یا هم زمان با حضور هر دو نفر برگزار شوند.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()